noor design logo
مشـــاوره - طــــراحی داخــــلی
X

کابینت سفید محبوب دل ها

دوشنبه 20 آذر 1402
کابینت سفید

کابینت سفید محبوب دل ها

backdrop image

رنگ سفید همچنان در بالای فهرست رنگ‌های موردعلاقه برای کابینت آشپزخانه های مدرن و کلاسیک قرار دارد. علاوه بر این ، همه‌ی رنگ‌ها زمانی خوب به نظر  می‌رسند که بارنگ‌ سفید، یا حتی دیگر رنگ‌های خنثی مانند خاکستری، بژ و سیاه ست ‌شوند.

سفید به‌صورت رنگ‌های مختلف ظاهر می‌شود:مثل رنگ سفید گچی، سفید شیری ، سفید عتیقه، سفید صاف و براق(صدفی). 

علاوه بر این، سفید گرم نیز وجود  دارد، مثل آن‌هایی که توناژی از زرد و سبز دارند و سفیدبرفی، مثل آن‌هایی که با تناژی از آبی و خاکستری مایل به سبز وجود دارند.

شاخص ترین ویژگی کابینت مدرن، سادگی آن است و اما این اصلا به این معنی نیست که ما کابینتی بدون روح و مرده در آشپزخانه خواهیم داشت! الگوهای کابینت مدرن در عین سادگی، بسیار زیبا و چشم نواز اند و می توانند نظر هر سلیقه ای را به سمت و سوی خود جذب کنند. کابینت‌های ام دی اف سفید رنگ را می‌توان یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای انتخاب کابینت آشپزخانه در نظر گرفت. کابینت‌های ام دی اف سفید رنگ را  می‌توان در سبک‌ها، مدل‌ها و همچنین ترکیب رنگ‌های مختلف بکار برد. رنگ  سفید به دور تجمل و پیچیدگی است. در نتیجه، کابینت‌های سفید رنگ انتخاب  اصلی بسیاری از افرادی به شما می‌روند که به دنبال زیبایی در عین سادگی هستند. از سوی دیگر، رنگ سفید، فضا را بزرگ‌تر، روشن تر و بازتر نشان می‌دهد. به همین دلیل است که در اکثر آشپزخانه‌های کوچک برای بزرگ‌تر جلوه کردن فضا از کابینت‌های سفید رنگ استفاده می‌شود.​​


ممنون که در این مقاله همراه ما بودید!

مقالات مشابه

5 راز که آشپزخانه تان را جذاب می کند !

آشپزخانه در بین قسمت های مختلف یک خانه برای خانم ها مهم ترین قسمت خانه است زیرا کدبانوی خانه زمان زیادی از وقتش را در آنجا می گذراند و دلش می خواهد برای چیدمان آن و خرید وسیله برای دکوراسیون آن سنگ تمام بگذارد.خرید وسیله ی مناسب برای آشپزخانه و چیدمان آن اهمیت ویژه ای در ایجاد یک دکوراسیون منحصربفرد و جذاب دارد و هر کسی با توجه به سلیقه شخصی خودش می تواند تم خاص خودش را داشته باشد.از نکات ریزی که باعث جذاب تر شدن یک آشپزخانه می شود می توان به :استفاده از اکسسوریاستفاده ار شید یا رومن شیداستفاده از گل و گیاهاستفاده از فرش های ساده و کم نقش و طرحاستفاده از ارگانیزر یا تقسیم کننده هاشما از کدام نکته استفاده می کنید ؟!

یکشنبه 19 فروردین 1403

آشپزخانه

پات فیلر چیست ؟

شیر آب پرکننده یا پات فیلر که به شیر کتری هم معروف است، یک شیر آب آشپزخانه جداگانه می‌باشد که در نزدیکی اجاق گاز یا در همان محدوده نصب شده است. این شیر بر روی بازوی بلند و مفصلی کشیده می‌شود. از شیر می‌توان برای پر کردن قابلمه‌ها با آب بطور مستقیم روی اجاق گاز استفاده کرد و در صورت عدم استفاده، مفصل فلزی بلند را کنار گذاشت. این شیرهای چرخان، شیرهای آب سردی هستند که شما را از حمل قابلمه‌های سنگین پر از آب از روی سینک ظرفشویی به اجاق گاز نجات می‌دهند. توجه داشته باشید اگر اجاق گاز نزدیک سینک ظرفشویی باشد پات فیلر روی خود سینک نصب می‌شود.مزایای شیر پات فیلر۱-پات فیلر به شما این امکان را می‌دهد تا از آشپزخانه خود نهایت استفاده را ببرید و در استفاده از فضا صرفه جویی کنید.۲-داشتن شیر آب بالای اجاق گاز یا آن محدوده بسیار راحت است و کار شما را راحت‌تر می‌کند. ۳-یک قابلمه آب تقریبا 3 تا 4 کیلوگرم وزن دارد. هنگامی که مجبور هستید قابلمه‌های پر آب را در سراسر آشپزخانه و از سینک ظرفشویی تا اجاق گاز حمل کنید، این وزن بسیار افزایش می‎‌یابد. در نتیجه یک شیر آب در محدوده به شما کمک می‌کند از این فشار سنگین قابلمه جلوگیری کنید۴-از آنجا که این شیرها به شما اجازه می‌دهند ظرف‌ها و قابلمه‌ها را درست در اجاق گاز پر کنید، این امر باعث می‌شود سینک ظرفشویی شما برای آماده سازی و تمیز کردن غذا باز بماند. علاوه بر این، احتمال ریختن نشتی را که ممکن است هنگام حمل قابلمه از سینک به اجاق گاز اتفاق بیفتد، کاهش می‌دهد.در استفاده از پات فیلر به موارد زیر توجه کنید:به جای اینکه شیر پات فیلر را دقیقا بالای سطح پخت قرار دهیم، بهتر است در سمت راست یا چپ آن نصب کنیم زیرا در صورت قرار گرفتن بالای قابلمه‌ها، شیر آب گرم و حتی داغ می‌شود. پس، از آنجایی که پات فیلر دارای یک مفصل بلند است می‌توان از آن برای پر کردن قابلمه بدون نیاز به عبور از روی اجاق گاز استفاده کرد. نوع باز و بسته شدن شیر به انتخاب شخصی بستگی دارد اما استفاده از شیر‌های اهرمی آسان‌تر است.

سه‌شنبه 15 اسفند 1402

شیر آب پرکننده یا پات فیلر که به شیر کتری هم معروف است، یک شیر آب آشپزخانه جداگانه می‌باشد که در نزدیکی اجاق گاز یا در همان محدوده نصب شده است.
سوالات متداولتماس بامافرم درخواست